ستاره سابق تیم ملی برزیل حالا از دی جی پائولا مورایس 28 ساله خواستگاری کرده است

 

رونالدو لوئیس نازاریو د لیما، اسطوره سابق فوتبال برزیل در 37 سالگی از دی جی پائولا مورایس 28 ساله خواستگاری کرده وبدین ترتیب پائولا چهارمین همسر این اسطوره خواهد شد.

رونالدو که در سالهای 1997 و2002 توپ طلا را مال خود کرده بود از سه ازدواج قبلی اش 4 فرزند دارد و میلنه دومینگس فوتبالیست سابق تیم ملی زنان برزیل اولین همسر او بود ودرسالهای 1999 تا 2003 با او زندگی می کرد. در سال 2005 رونالدو با دانیلا سیکارلی، مدل و مجری تلویزیونی برزیلی ازدواج کرد که این ازدواج تنها 5 ماه دوام داشت و او در همان سال 2005 با بیا آنتونی، یک وکیل برزیلی ازدواج کرد ودر سال 2012 از او نیز جدا شد.

حالا رونالدو که به عنوان یکی از سفرای جام جهانی 2014 نیز هست و روز جمعه در مراسم قرعه کشی جام جهانی نیزحضور داشت و به عنوان یکی از اعضای تیم سازماندهی جام جهانی مشغول به کار است، بلافاصله بعداز شرکت درمراسم روز جمعه، به ریودوژانیرو سفر کرد و درروز جشن تولد 28 سالگی دی جی پائولا از او خواستگاری کرد.

آنتونیا، خواهرزاده دی جی پائولا، ویدئویی از این خواستگاری را ضبط کرده و در صفحه اینستاگرامش قرار داده. تاریخ دقیق مراسم عروسی هنوز مشخص نیست ولی باید منتظر این عروسی باشیم.

رونالدو 2 دختر و 2 پسر دارد و درسال 2010 اعلام کرد که عمل جراحی وازکتومی را انجام داده و از همسر جدیدش بچه دار نخواهد شد.